på äventyr

Det händer saker

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Det händer saker här borta, trots att jag inte uppdaterar här. 
 
Här är bilder på vad jag haft för mig! Vi har varit på stranden, gått på hike, kört yoga i solnedgången och hittat mysiga restauranger. Nu i veckan följde jag även med praktiken och fick prova på att surfa. Så kul! Trivs jättebra här även om jag fortfarande inte vant mig vid allt än.
Har svårt att vänja mig vid de stora ekonomiska skillnaderna i staden och även vid säkerhetstänket. Kommer verkligen uppskatta tryggheten och friheten den ger när jag är tillbaka. Att få gå på kvällspromenader med hörlurarna i är en ynnest som vi tar för givet. Försök att tänka på det där hemma, den är inte självklar överallt.
 
Puss på er

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2019-02-25 | 20:58:12

    Puss på dig! 😘

  • Anonym säger:
    2019-03-08 | 21:50:59

    Har det slutat hända saker nu??

Kommentera inlägget här: