på äventyr

Såntdärintressantinläggsomnigillarattläsa

Kategori: Allmänt

Hej kompisar!
 
Hur är läget med er? Hur mår ni? Vad har ni gjort idag?
Själv ligger jag i sängen. De senaste dagarna har bestått av sömn och jobb. endast. Har knappt funnits tid för mat. Somnade halv 9 på morgonen idag. Det var en intressant upplevelse. vaknade typ halv 3. Börjar jobba halv 10 ikväll, men imorgon är jag ÄNTLIGEN ledig. Blir nog strandhäng! KUL. Annars då... Niall från One Direction var och hängde på mitt jobb i tisdags så det var väl kul. Det var i och för sig inte på min våning så jag såg honom aldrig, men såg fansen som försökte smyga upp efter honom. Intressant. 
 
Har en hemlängtans vecka så det är väl mindre kul men det är bara att köra på. Svenska jullåtar hjälper rätt bra faktiskt. Har ett annat låttips också faktiskt! Unsteady med X Ambassadors. Mikketmikket bra ja. 
 
Puss och kram!