på äventyr

Två dagar mitt ute i ingenstans

Kategori: Allmänt

Som en avskedsgreja bestämde vi oss(jag och Kalle) för att åka iväg och bo på hotell i två nätter. Barrington tops blev stället, 3-4 timmar från Sydney mitt ute i ingenstans. Tyvärr blev vi båda sjuka samma dag som vi kom dit och hade inte lika mycket energi som jag hade velat. Hann ändå med en promenad och en trerätters middag. Vi hade det mysigt och gjorde egentligen det vi gör bäst- tar det lugnt. Blev massa filmtittande och en del tupplurande. Såg massor av Wallabys och kossor. En fin resa. 
 
Nu är det bara två dagar kvar tills jag lämnar Sydney. Imorgon ska jag först ta en sista tur till doktorn (har bältros, tror jag glömt att berätta det här heheh) och sedan till banken. Efter det tänkte jag åka in till stan. Det har en ljusshow inne i centrala Sydney på kvällarna så tänkte väl titta lite på det innan vi kikar in på jobbet för att säga hej då. Torsdag förmiddag får jag skjuts till flygplatsen, nästa stop- London!