på äventyr

Good morning sugarplum

Kategori: Allmänt

Here we go again. De flesta av er trodde nog att den här bloggen skulle dö ut nu när jag är hemma i Sverige igen. De trodde jag med. Sen kom jag på att bloggens namn trots att är  "på äventyr", och mitt äventyr är inte slut än! Uppdateringen kommer vara allt annan än jämn och det gäller antagligen även inläggens kvalité också, men jag tänkte att den får hänga kvar ändå. Så kommer det inlägg när jag känner att jag har något att berätta. Att visa upp. Vi får se vad som händer. Jag har ingen aning över huvud taget!

Här kommer iallafall lite bilder från mitt midsommarfirande! Har försökt att inte ha med några ansikten, men om någon känner sig "exposed" är det bara att säga till så försvinner fotona snabbare än kvickt! 
En spegelblank sjö är bland det bästa jag vet. Så otroligt vacker.
Loppis med släktens gamla klenoder.
Båten sattes i sjön, galningar badade och wakeboarden premiär-åktes.
Sverige är bra fint ändå. Speciellt Småland. Jag får inte nog. 
 
Saknar dig.
Kommentera inlägget här: